
Eilen oli vihdoin niin lämmintä eikä satanut että pennutkin pääsisvät haistelemaan ulkoilmaa:). Jokainen kasvattaja varmaan tietää mikä kammo mekkala alkoi kun heidät maahan laskettiin oli kuin olisi hanhiparvi pysähtynyt pihaan;). No aikansa huudettuaan osa jopa malttoi ottaa ensi askeleitaan pihamaalla.Tästä se sitten alkaa matka kohti suurta maailmaa....
Pikku- Kepo Salomon

Benjamin paimenessa






Toivotaan ettäilmat pysyy kuivina jotta voimme harjoitella lisää ulkoilua...

Kommentit