Pistetään tänne hieman Nita "mamman" kuulumisia nyt kun on raskausviikkoja vielä viikko jäljellä. Nitan vointi on Erinomainen ja meno sen mukaista, metsälenkillä hän jaksaa jopa juosta jonkun verran...

Vyötärönsä on jo 99 cm kun astutuksen aikaan mitta näytti 70 cm. Eli komeasti on vatsa pyöristynyt :)

Ruoka maistuu, tosin vähän kerrallaan ja pissalla saa juosta vähän väliä. Tuttua itse kullekin vai mitä? Nita ei myöskään hauku enään vaan on löytänyt äänensä uudella tavalla; Hän Ulvoo kurkkusuorana heti kun ulkona on jotain "kummaa"...Joten kaikkea outoa se raskaus teettää myös koirille;).

Itselläni alkaa maanataina "äityisloma" jolla olen siihen asti kunnes pennut täyttävät 4vkoa. Öiksi muutan sohvalle olkkariin jossa Nitankin pennutusloota on, jotta olen lähellä jos ja kun synnytysapua tarvitaan...

Sääliksi käy jo nyt selkä parkaani sohvalla nukkumisen jälkeen;))

Tässä muutama uusikuva Nitasta tältä päivältä.

Näin kaunis mä oon...

203898.jpg

Täältä tullaan

203902.jpg

Vika on mätämuna!

203904.jpg

Mitä mun silmäni näkeekään?? Onko tossa tosiaan joku herkkukeppi????

203905.jpg

Hätä keinot keksii kepin syöntiinkin  kun on pakko:). Ei tässä asennossa ole mitään outoa....

203906.jpg